lørdag 9. januar 2010

Soverom, bad og walk-in garderobe.

Jeg har innredet et soverom med bad og walk-in garderode i en funkisvilla. Brukerne var et par i 40-årene.  Fruen i huset er mye alene da mannen ofte er ute på foretningsreiser. Deres ønsker er et veldig funksjonelt areale, som også skal være stilfult. Ellers ville de ha en plass for å kunne lese på soverommet, en funksjonell walk-in garderobe og et luksuriøst bad.

Moodboard:

Her har jeg prøvd å få frem stemningen jeg vil skape i de tre rommene.

Moodboardet viser senga og baderomsinnredningen jeg valgte for parret. De har samme stil og knytter dermed sammen rommene.

Siden resten av huset sansynligvis har en enkel og ren stil har jeg valgt å gå for noe av det samme. Organiske materialer, mye rom og lys.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar